Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Amanda Geffen - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Amanda Geffen - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor!

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Amanda

03 September 2014 | Nederland, Gorinchem

In eerste instantie dacht ik dat ik geen reisverslag bij zou gaan houden maar ik kreeg steeds vaker de vraag of ze mij konden volgen. Dus bij deze! Want eigenlijk vind ik het super leuk om te laten zien wat ik allemaal mee maak en kan ik jullie jaloers maken met de mooiste foto's

Op deze pagina kun je je ook aanmelden voor mijn mailingslijst. Dat wil zeggen dat je een mailtje krijgt zodra ik een verslag geplaatst hebt. Handig toch!

Dan nog een huishoudelijke mededeling: ik heb de afgelopen weken tegen iedereen gezegd dat ik 3 mei thuis kom, dat is dus niet waar... ik kom 1 mei thuis!!
Geeeeeen idee hoe ik bij die 3 mei kwam, maar laten we het maar op de spanning houden haha.

Liefs Amanda

  • 03 September 2014 - 19:41

    Ilse Steehouwer:

    Hey Amanda. TOPPIE meid. Ben trots op je ( en ook een beetje jaloers) Veel plezier en geniet ervan. Die 8 maanden vliegen om. Enne......niet aan een aussie blijven plakken he!! Alhoewel australie een leuk vakantie-adresje is

  • 03 September 2014 - 19:45

    Ilse:

    Oeps. De helft van de tekst is zomaar verdwenen. In ieder geval......goede reis, geniet ervan, en ....wat er ook gebeurd..... Houd je koppetje erbij, en de hollandse nuchterheid. Liefs en dikke knuffel. Ilse XXXXXX

  • 03 September 2014 - 22:11

    Lieneke:

    Ik ben nu al trots op je en je bent nog niet wens weg!!! Xxx

  • 04 September 2014 - 16:15

    Evelien:

    Lief zussie, superveel plezier daar, doe voorzichtig! We zijn trots op je en gaan je missen!!! Dikke X van ons!

  • 04 September 2014 - 17:30

    Ursula:

    Leuk dat we je kunnen volgen ben heel erg benieuwd. Nogmaals heeel veeel plezier. Heel veel liefs van ons allemaal

  • 06 September 2014 - 00:20

    Lotte:

    Lieve amanda! Super leuk. BEN zo benieuwd naar je verhalen. Laat snel weten hoe je vlucht is geweest en hoe de eerste indrukken zijn! Ik sprak vandaag een vrouw die altijd in Australie heeft gewoond, toen naar Nederland en nu in Curacao woont en die zei ook toen ik vertelde over jou .. Heeel vet en grote kans dat ze niet terug komt want het is geweldig en er zijn veel te leuke mannen! maar wel terug komen hoor!! P.s. Vergeet niet je eerste filmpje te kijken ;)

  • 07 September 2014 - 11:38

    Thea En Huib:

    amanada hier een berichje van ons hoe is het met je al een beetje uit gerust van de reis de groetjes

  • 07 September 2014 - 12:25

    Jacqueline:

    Dit is jouw leven,het avontuur aangaan! Succes met je reis! Je kan trots op jezelf zijn

  • 09 September 2014 - 20:52

    Jennie Stoop:

    Nogmaals heel veel plezier, en uiteraard heb me aangemeld, wil wel bijhouden wat je allemaal uitspookt daar veel plezier kuzz

  • 12 September 2014 - 16:03

    Wilma Baan:

    Hoi Amanda, geniet maar lekker en we volgen je wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 746
Totaal aantal bezoekers 8909

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn droom komt uit

Landen bezocht: